Splošni pogoji

1. Splošno

Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu s predpisi s področja varstva potrošnikov in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje. S spletno trgovino www.annmarie.si (v nadaljevanju kot »spletna trgovina«) upravlja Annmarie Saša Prah, ponudnik storitev elektronskega poslovanja (v nadaljevanju kot »Ponudnik«).

Z registracijo v spletno trgovino pridobi obiskovalec (v nadaljevanju poimenovan tudi kupec ali uporabnik oz. potrošnik, če gre za fizično osebo) uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter uporabniško geslo, ki ga določi uporabnik sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. 

Obiskovalec z registracijo potrdi in jamči, da je polnoletna, popolno poslovno sposobna oseba. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Z nakupom izdelka uporabnik postane kupec.

S temi Splošnimi pogoji poslovanja se opredeljuje delovanje spletne trgovine, pravice in dolžnosti obiskovalca, uporabnika in kupca ter poslovno razmerje med Ponudnikom in uporabnikom kot kupcem izdelkov iz ponudbe spletne trgovine.

2. Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bodo kupcu vselej na voljo:

  • podatki o identiteti Ponudnika (Spletna trgovina, Annmarie Saša Prah s.p., Ellerjeva ulica 35, Ljubljana, matična številka: 8138214000 in davčna številka: 86079310);
  • kontaktni podatki, ki kupcu omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s Ponudnikom (naslov elektronske pošte, telefon ipd.);
  • informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine;
  • informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine;
  • način in pogoji dostave izdelkov oz. izvršitve storitev;
  • informacije o načinu plačila;
  • podatki o časovni veljavnosti ponudbe iz spletne trgovine;
  • informacije o možnosti vračila izdelkov; 
  • informacije o postopku s pritožbo kupca ter podatki o kontaktni osebi Ponudnika za stike s kupci.

 3. Ponudba izdelkov 

Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja ter ažurira. 

4. Načini plačila

  • Ponudnik kupcu omogoča naslednje načine plačila nakupa izdelkov iz spletne trgovine:
  • z gotovino ob osebnem prevzemu na sedežu Ponudnika, v tem primeru velja spletna cena izdelka. 
  • plačilo po predračunu z vnaprejšnjim nakazilom kupnine na transakcijski račun Ponudnika po izdelani ponudbi oz. predračunu, v tem primeru velja spletna cena izdelka. Poleg spletne cene izdelka je pri nakupu originalnih slik in slik po naročilu potrebno plačati še stroške paketa (embalaže in pakiranja), pri nakupu printov pa predstavlja strošek paketa strošek Ponudnika. Poleg tega je ob nakupu potrebno plačati še stroške pošiljanja (razen za dostavo v Sloveniji) in morebitne stroške carinskih dajatev.
  • Vaše naročilo je sprejeto, ko dobimo potrdilo o transakciji iz naše banke. Prosimo vas, da pod namen plačila navedete svoje ime, priimek oziroma naziv podjetja in številko naročila, tako kot to izhaja iz spletnega obrazca. 
  • plačilo za izdelke po naročilu: o ceni in o načinu plačila se dogovorimo s stranko. Po potrditvi naročila vas bomo obvestili o vseh podrobnostih plačila. Za morebitna vprašanja ali informacije smo vam na voljo na info@annmarie.si. 
  • Paypal ali plačilne kartice: izdelke lahko plačate preko Paypala ter, s kreditnima karticama Visa ali MasterCard ter s kartico Maestro. Poleg spletne cene izdelka je pri nakupu originalnih slik in slik po naročilu potrebno plačati še stroške paketa (embalaže in pakiranja), pri nakupu printov pa predstavlja strošek paketa strošek Ponudnika. Poleg tega je ob nakupu potrebno plačati še stroške pošiljanja (razen za dostavo v Sloveniji) in morebitne stroške carinskih dajatev.

 5. Cene

Spletna cena velja za vse registrirane uporabnike spletne trgovine Ponudnika. Na spletno ceno so možni pribitki, glede na izbrani način plačila. Pri spletem nakupu carinske dajatve in davki niso vključeni v ceno blaga.

Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih, razen če je izrecno navedeno drugače. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov pakiranja in dostave. Vse cene veljajo samo za elektronsko naročilo izdelkov prek spletne trgovine.

Vse cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, zato veljajo le do njihove vsakokratne spremembe. Kljub prizadevanju, da bi Ponudnik zagotovil najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V primeru iz prejšnjega stavka in v primeru, ko se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, to je od trenutka oddaje naročila do potrditve naročila, bo Ponudnik:

  • uporabniku (kupcu) to sporočil in ga obvestil o novih cenah, uporabnik (kupec) ima v takšnem primeru možnost svoje naročilo spremeniti ali ga deloma ali v celoti preklicati ali pa potrditi naročilo po novih cenah, vse brez dodatnih stroškov; oziroma 
  • uporabniku (kupcu) omogočil odstop od nakupa in mu hkrati ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko korist in zadovoljstvo.

6. Postopek nakupa

6.1. NAROČANJE

6.1.1. Pregled naročila: 

Na podlagi izbora izdelkov s strani kupca se izpiše košarica izbranih izdelkov.

6.1.2. Registracija in prijava: 

Na podlagi izbrane košarice izdelkov se kupec registrira v sistem oz. opravi prijavo s svojim uporabniškim imenom in geslom.

6.1.3. Vpis naslova za dostavo: 

Kupec ima možnost, da izbere tudi drugi naslov za dostavo blaga od vpisanega pri registraciji. Ta naslov se vpiše v bazo kot naslov za dostavo blaga.

Glede na vrsto izdelka in vrednost naročila se kupcu izpiše tudi cena paketa (embalaže in pakiranja), razen če je ta že vključena v ceno in cena dostave, razen za dostavo v Sloveniji, ki je strošek Ponudnika.

Pri nakupu originalnih slik ter slik po naročilu stroške embalaže in pakiranja nosi v vsakem primeru kupec. Pri nakupu printov pa te stroške krije Ponudnik. Stroške dostave po Sloveniji (transport in poštnina) nosi Ponudnik. Stroške dostave izven Slovenije nosi kupec.

6.1.4. Pregled celotnega naročila in plačilo: 

Izpiše se seznam naročila in pogoji za plačilo. Šteje se, da se kupec z oddajo naročila strinja s ceno, izbranim načinom plačila in obveznostjo plačila pred dobavo izdelka. 

6.1.5. Potrditev naročila: 

Kupec na svoj e-mail naslov prejme potrdilo o potrditvi naročila.

6.2. ODPREMA BLAGA: 

Prevzem izdelka/izdelkov se izvrši na način poštne dostave ob predhodnem plačilu izdelka/izdelkov. Izjemoma in le po predhodnem dogovoru je možen prevzem izdelka/izdelkov na sedežu ponudnika. 

Rok za odpremo blaga je odvisen od vrste izbranih izdelkov.

Priprava za odpošiljanje izdelkov za:

  • tisk na platno in giclee fine art print traja od 3 do 5 dni. 
  • originalno sliko traja 3 dni.
  • za izdelek po naročilu traja od 5 do 10 dni.

 6.3. DOSTAVA IN DOBAVNI ROKI (v delovnih dnevih, vključuje pripravo)

Za Ponudnika izvaja storitev dostave Pošta Slovenije ter DHL. Ponudnik si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil učinkoviteje.

Dobavni roki so primarno odvisni od pogodbenega izvajalca dostave, pri čemer so dobavni roki predvidoma sledeči:

  Giclee fine art print in tisk na platno Original slika Original slika
Slovenija 5-7 do 5 10-14
EU 7-9 do 7 do 14
Evropa izven EU* 10-15 do 10 do 20
ZDA in Kanada* 7-12 5-10 do 20

 *odvisno od lokalnih carinskih postopkov

V primerih, ko Ponudnik pravočasno in v skladu s temi splošnimi pogoji odpravi naročene izdelke, ni odgovoren za prekoračen rok dostave pogodbenega izvajalca dostave. Kupec se zavezuje, da se zaradi kasnejše dostave blaga ali drugačnega načina dostave blaga, odpoveduje drugim načinom za povračilo nastalih stroškov, plačane kupnine in plačanih stroškov dostave blaga, kot so na primer odškodninski zahtevki v obliki civilnih tožb in podobno, obdrži pa vse ostale pravice v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov.

Časovni razponi dobave so odvisni tudi od izbire Kupca glede hitrosti poštne storitve kjer je le-ta na voljo, v skladu s spodnjo tabelo (običajni delovni dnevi, ki so potrebni da pošiljka prispe h Kupcu od dneva odpreme pošiljke):

Pošiljanje v: SLO EU Europa izven EU ZDA&Kanada
Pošta Slovenije do 2 ni na voljo ni navoljo do 7
DHL Economy ni na voljo do 7 do 7 ni na voljo
DHL Express ni na voljo 2 do 3 3

6.4. Prevzem blaga 

Kupec je dolžan prevzeti blago od izvajalca na naslovu, kot ga je sam izbral v postopku nakupa, pod pogoji, ki jih določa izvajalec dostave. 

Kupec je dolžan ob prevzemu blaga le-tega pregledati z vso potrebno skrbnostjo, ter Ponudniku nemudoma sporočiti vsako napako. Z dnem prevzema blaga preide blago v last kupca, ter s tem nevarnost za poškodbe, uničenje ter odtujitev preide na kupca. 

7. Kupoprodajna pogodba

Ponudnik kupcu izda račun v pisni obliki, z razčlenjenimi stroški in pojasnilom o pravici do odstopa od nakupa z vrnitvijo kupljenega izdelka in pogoji vračila. Kupoprodajna pogodba med Ponudnikom in kupcem se šteje za sklenjeno v trenutku, ko Ponudnik kupcu potrdi naročilo. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za Ponudnika kot za kupca. 

8. Pravica do odstopa potrošnika od nakupa, vračilo izdelkov

Vsak kupec je dolžan nemudoma, najkasneje pa v roku 5 dni po prejemu blaga, obvestiti Ponudnika po e-pošti na kontaktni elektronski naslov info@annmarie.si in pri izvajalcu dostave, če je poštni paket, s katerim je kupec prejel naročene izdelke, fizično poškodovan, če v njem manjka vsebina ali če kaže znake odprtja, sprožiti postopek reklamacije. Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova morebitne stvarne napake na blagu, če pri tem izpolni pogoje, določene v veljavnem Zakonu o varstvu potrošnikov Republike Slovenije oziroma v Obligacijskem zakoniku Republike Slovenije.

Kupec, ki je potrošnik (fizična oseba) po predpisih o varstvu potrošnikov  ima pravico, da v 14-ih dneh od dne prevzema naročenih izdelkov Ponudniku na kontaktni elektronski naslov info@annmarie.si, sporoči, da odstopa od  nakupa, pri čemer mu ni potrebno navesti razloga za takšno odločitev. Vrnitev kupljenih izdelkov Ponudniku v roku za odstop od nakupa šteje za sporočilo o odstopu. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov. Kupljene izdelke je potrebno vrniti Ponudniku najkasneje v roku 14 dni od dne oddanega sporočila o odstopu od nakupa. Kupljene izdelke je potrebno vrniti Ponudniku nepoškodovane, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik in je potrošnik o tem ustrezno obvestil Ponudnika. Potrošnik artiklov ne sme uporabljati do odstopa od nakupa. Potrošnik sme opraviti ogled artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je bilo blago prejeto nepoškodovano in v ustrezni količini. Za vrnjene izdelke Ponudnik potrošniku najkasneje v roku 14 dni od prejema vrnjenega blaga vrne prejeto plačilo. Vračilo vplačanega zneska Ponudnik izvrši z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če Ponudnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Potrošnik nima pravice do odstopa od nakupa pri nakupih, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po navodilih kupca, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim željam.

9. Varnost in varovanje osebnih podatkov

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ponudnik v te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

Za varne avtorizacije in transakcije s plačilnimi karticami skrbi Bankart. . Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku Ponudnika.

Za varnost je odgovoren tudi kupec sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter za ustrezno programsko in protivirusno zaščito svojega računalnika.

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov kupca v skladu s predpisi. Ponudnik osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostalo potrebno komunikacijo s kupcem Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

10. Odgovornost

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v njegovi spletni trgovini, vendar se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Ponudnik ne uspe pravočasno popraviti podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini. V takem primeru bo Ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali spremembo naročila. 

Čeprav se Ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije izdelkov, fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Ponudnik od trenutka odpreme blaga ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja. V navedenih primerih mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri izvajalcu dostave in o tem obvestiti Ponudnika v skladu s temi Splošnimi pogoji in vsakokratnimi veljavnimi predpisi.

11. Pritožbe, spori in uporaba prava

Ponudnik spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov. Ponudnik ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb in ima določeno osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže po elektronski pošti. Pritožbo lahko kupec odda na elektronski poštni naslov info@annmarie.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh po prejemu pritožbe potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med Ponudnikom in kupcem)izključno krajevno pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani. Ponudnik in kupec kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču.

Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med Ponudnikom in kupcem velja in se uporablja slovensko materialno in procesno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi odkazovala na uporabo kateregakoli drugega prava.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

12. Spremembe splošnih pogojev poslovanja

Ponudnik lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine Ponudnika, in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje te Splošne pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil kupce na primeren način, kamor šteje zlasti obveščanje prek spletne strani www.annmarie.si. Vsakokratne spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja začnejo veljati in se uporabljati z iztekom osemdnevnega roka od objave sprememb in/ali dopolnitev. Če je sprememba in/ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.

Uporabnik, ki se s spremembami in/ali dopolnitvami teh Splošnih pogojev poslovanja ne strinja, mora v roku osmih dni od objave obvestila o spremembi in/ali dopolnitvi Splošnih pogojev poslovanja preklicati svojo registracijo, sicer se po izteku tega roka šteje in nasproten dokaz ni dopusten, da kupec spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja sprejema. Preklic registracije se naredi tako, da kupec s pisno izjavo Ponudniku sporoči preklic.

Splošne pogoje poslovanja je sprejela AnnMarie Saša Prah, v Ljubljani, dne 10.12.2020.